Categories

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVEDE

1. Obnovili sme našu starú (www.identifikacnenaramky.com) web-stránku!

Vítame Vás v obnovenom internetovom obchode www.euroko.sk!

Ak ste už u nás nakupovali, určite ste si všimli, že vytvorenie nášho e-shopu je orientované na používateľov tak, aby ste mohli jednoducho a komfortne preberať jednotlivé produkty. Snažili sme sa vytvoriť stránku tak, aby ste mali stály prehľad našich produktov a aktuálnych noviniek.

Po rokoch sme boli nútení modernizovať stránku kvôli očividným a neviditeľným funkciám a e-shop upraviť podľa najnovších požiadavok. Podľa našich najlepších schopností sme sa pokúsili modernizovať eshop tak, aby ste ho mohli naďalej komfortne, ľahko a rýchlo používať a objednať si. Pri prerábaní sme brali do úvahy Vaše požiadavky, návrhy, spätné väzby a v neposlednom rade naše dlhoročné vlastné skúsenosti.
Dúfame, že náš nový internetový obchod sa Vám bude páčiť a budete naďalej patriť medzi našich spokojných a stálych zákazníkov. Samozrejme vítame aj naších nových zákazníkov, pretože ich názor je pre nás rovnako dôležitý!
Ak by ste sa chceli podeliť o svoje skúsenosti a názory ohľadom našej novej stránky alebo ak máte otázku, neváhajte nás kontaktovať!

2. Aké je minimálne množstvo pri objednávke?

Pri produktoch je stále označené minimálne množstvo, pred gombíkom „Pridať do košíka“. Systém Vám nedovolí zadať menšie množstvo ako je min. odber.

3. V akom formáte treba zadať logo, text, alebo grafiku?

Pre najlepšie výsledky tlače zasielajte vektorovú grafiku v CDR, PDF, AI alebo EPS formáte, rozlíšenie 300 dpi na priehľadnom pozadí.

Grafiku nám môžete pripojiť k objednávke, alebo poslať mailom.

4. Aká je výrobná doba produktov bez potlače?

• jednofarebné TYVEK náramky,
• vzorované TYVEK náramky,
• VINYL-ové náramky bez potlače,
• termálne a laser identifikačné náramky (s termálnou tlačiarňou),
• reflexné náramky bez potlače,
• šnúrky na krk tkanička,
• visačky, menovky a púzdra,
• doplnky (karabínky, uzávery, kliešte),
• jednofarebné silikónové náramky.

5. Aká je štandardná výrobná doba produktov s potlačou?

• TYVEK identifikačné náramky: 2-3 prac. dní
• VINYL identifikačné náramky: 2-3 prac. dní
• Textilné sublimačné náramky (satén a rebrovaný satén): 3-5 prac. dní
• Tkané látkové náramky: 10-15 prac. dní
• Reflexné náramky: 2-3 prac. dní
• Šnúrky na krk: 4-6 prac. dní
• Expresné silikónové náramky: 2-3 prac. dní
• Silikónové náramky so sieťotlačou: 10-15 prac. dní
• Kľúčenky: 3-5 prac. dní

Doba dodania sa počíta od schválenia grafického návrhu!

Pri väčších množstvách objednávok doba dodania a doručovania môže trvať dlhšie – vyššie uvedené termíny po osobnom porovnávaní vieme potvrdiť a schváliť.

6. Ceny sú uvedené vrátane s DPH?

Nie. Ceny na našej stránke sú uvedené bez DPH.

7. Je možné objednať vzorkový balík?

Áno! Na našom webe si môžete objednať bezplatný vzorkový balík, poštovné bude samozrejme spoplatnené.

8. Je možné vyrobiť unikátnu vzorku - kontrolný výtlačok?

Áno! V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať!

9. Ako môžem po objednávke pridať ďalší produkt?

V tom prípade budete musieť zadať novú objednávku a my ju pridáme k vašej predchádzajúcej objednávke v závislosti od času výroby, takže nemusíte platiť poštovné dvakrát. Nasledovne nás prosím kontaktujte - napíšte nám mail, alebo zavolajte nám, aby sme vás mohli informovať o vašej objednávke a vašich možnostiach. Kontakt.

10. Kedy obdržím z e-shopu objednané produkty?

Po schválení grafiky môžeme dať produkty do výroby, objednávku Vám vieme poslať až po zaplatení fakturovanej sumy na základe vopred dohodnutého času, alebo v závislosti od štandardného výrobného času.
Všetky informácie o doprave - číslo balíka, odkaz na sledovanie zásielky, očakávaný dátum dodania - budú zaslané zákazníkovi e-mailom, aby bolo možné sledovať pohyb zásielok. Doručenie je možné iba v pracovných dňoch. Samozrejme objednávky Vám môžeme poslať aj na dobierku.

11. Je možné osobné prevzatie objednávok?

Nie! V súčasnosti môžeme dodávať naše výrobky zákazníkom iba prostredníctvom kuriérskej služby.

12. Aké možnosti platby ponúka euroko.sk?

Naši zákazníci si môžu vybrať medzi bankovým prevodom, PayPal - platobnou kartou, kreditnou kartou a dobierkou.

Akceptované kreditné karty: Visa, MasterCard, American Express.

13. Koľko stojí doprava?

S GLS kuriérskou spoločnosťou:

- nad 100 € (bez DPH) je doprava zadarmo.
- pod 100 € (bez DPH), za dopravu platite podľa aktuálneho cenníka, ktorý je označený pri objednávke.

14. Máte k dispozícií všetky produkty ktoré sú zobrazené na stránke?

Máme závažné skladové zásoby zo všetkých produktov. Produkty bez potlače máme dostupné priamo na našom sklade a v pracovných dňoch ho odosielame hneď na druhý deň od prijatia objednávky.
Pri unikátnych produktoch je doba dodania individuálna a stále potrebujeme čas na výrobu – viď. 19. bod!

15. Prečo som nedostal potvrdenie objednávky?

Teoreticky po každej objednávke vám systém automaticky pošle e-mail na adresu, ktorú ste zadali pri registrácii.

Stane sa, že Váš e-mailový systém omylom zobrazí správu SPAM mape. Snažíme sa tomu zabrániť, ale je to mimoriadne ťažké, lebo potvrdenie zasielame na mnoho adries. Skontrolujte tiež priečinok SPAM vo svojom e-mailovom účte.
Ak ste dostali potvrdenie v tejto podobe, môžete v mailovom systéme označiť, že nejde o SPAM. Potom už ďalšie potvrdenia budete dostávať priamo do doručenej pošty.

16. Po zadaní objednávok sú moje osobné údaje v bezpečí?

Áno! Pri objednávke od našich zákazníkov vyžadujeme iba nevyhnutné informácie, ktoré sú potrebné na dokončenie objednávok. Vyhlasujeme, že vaše osobné údaje budú považované za dôverné a za žiadnych okolností nebudú poskytnuté tretím osobám! Výnimkou sú informácie potrebné na dodanie alebo odoslanie produktu.

17. Ako získať informácie o aktuálnych novinkách?

Prihláste sa na odber noviniek a získajte pravidelné informácie o našich najnovších produktoch.

Môžete iba získať –kedykoľvek sa môžete odhlásiť z odberu.

18. Na koho sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok alebo nejasností?

Najjednoduchšie pomocou “Live Chat” aplikácií môžme spolu komunikovať – ktorá je k dispozícií počas pracovnej doby.
Naši kolegovia Vám radi pomôžu – viď. v pravom dolnom rohu.

19. Aké sú ďalšie spôsoby získania informácií?

• Prostredníctvom Facebook stránky v správe (https://www.facebook.com/eurokoslovensko/) 
• Cez Skype: idnaramky
• Telefonicky: +421 918 477 228
• Cez email: info@euroko.sk

20. Akým iným spôsobom si môžem objednať? 

Objednávky si môžete jednoducho odoslať prostredníctvom tabletu a smartfónu.
Môžete nás tiež lajkovať na Facebooku(https://www.facebook.com/eurokoslovensko/), kde nájdete viac propagačných akcií a noviniek.

21. Garancia najlepšej ceny

Čo znamená garancia najlepšej ceny? Ponuky sa snažíme poskytnúť vždy čo najvýhodnejšie, pozitívne a flexibilne.
Ak by ste dostali lepšiu ponuku od konkurencie, neváhajte nás kontaktovať a my Vám garantujeme výhodnejšiu cenovú ponuku.

22. Zabudnuté heslo?

Zabudli ste heslo? Žiadny problém! Pri prihlásení kliknite na odkaz “pripomenutie hesla” a na ďalšej stránke zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii. Systém vám automaticky vygeneruje nové heslo na okamžitý prístup k svojmu účtu.

AKO…?  

1. Ako si môžem objednať na internetovom obchode EUROKO.sk?

Počas prehľadávania aj bez prihlásenia a registrácie si môžete vybrať produkty, ktoré viete pridať do košíka. Po prihlásení alebo registrácii nie je potrebné znova vyberať produkty, je možné ich okamžite objednať.

Kategórie produktov sú umiestnené v hornej časti ľavého stĺpca hlavnej stránky, alebo hornej časti e-shopu.

Najprv vyberiete kategoriu produktov – následne skupinu produktov a na konci samotný produkt s detailmi.

Kliknutím na produkty získate podrobnejší popis daného produktu v dolnej časti stránky. Nájdete tu cenu v závislosti od objednaného množstva.

Prvý krok pri objednávke: vyberte produkt s charakteristikami (typ potlače, šírka materiálu, typ materiálu atď.), potom doplnky (karabínka, krúžok na kľúče a podobne). Nezabudnite označiť množstvo a venujte pozornosť minimálnemu množstvu objednávky.
Ak chcete objednať produkt, musíte ho vložiť do košíka. Kliknutím na tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“ vedľa názvu daného produktu sa vybraný produkt pridá do košíka.

Obsah košíka si môžete pozrieť kliknutím na ikonu nákupného košíka v hornom pravom rohu.

Jednoducho si môžete odstrániť vybrané produkty z košíka - kliknutím na tlačidlo „ODSTRÁNIŤ POLOŽKU“.

Po prihlásení vybrané položky ostanú v nákupnom košíku, až kým nie sú zakúpené alebo odstránené.

Množstvo produktov v košíku si môžete kedykoľvek zmeniť, tiež je možné upraviť si položku (napr. šírka alebo materiál náramku). Ak ju chcete upraviť, kliknite na tlačidlo „UPRAVIŤ“.
Zmeny môžete uložiť kliknutím na tlačidlo “AKTUALIZOVAŤ KOŠÍK”.

V dolnom riadku okna nákupného košíka sa zobrazuje celková suma po zmene.


Bonus! Uplatnenie zľavového kódu: v pravom hornom rohu kliknite na košík - kliknite na "MÔJ KOŠÍK" a zadáte zľavový kód.

2. Ako prebieha proces objednávky?

Prihlasovanie do internetového obchodu alebo vytvorenie nového účtu

Ak ste registrovaným zákazníkom, môžete sa prihlásiť pomocou používateľského mena a hesla, ktoré ste uviedli pri registrácii.
Potom môžete začať nakupovať. Ak ešte nie ste registrovaným zákazníkom, kliknutím na tlačidlo “REGISTRÁCIA” vyplňte formulár pre úspešnú registráciu.

Registrácia je rýchla, ľahká a má mnoho výhod:

• môžete sledovať stav svojich objednávok,
• môžete sledovať stav svojho balíka,
• môžete stiahnuť a vytlačiť svoje faktúry,
• môžete hodnotiť zakúpené produkty,
• v našom systéme sa môžete obrátiť na náš zákaznícky servis,
• budete objednávať ľahšie.

Fakturačná a dodacia adresa

V tejto časti budete musieť zadať informácie o fakturácii a dodaní. Polia označené hviezdičkou sú povinné! 

Pri registrácii buďte opatrný, aby ste svoje údaje zadali správne. Ak sú informácie o dodaní / fakturácii (meno, adresa, telefónne číslo atď.) nesprávne, vaša objednávka môže byť oneskorená alebo neúspešná. Preto je dôležité správne a presné zadávanie údajov.

Zadanie e-mailovej adresy je veľmi dôležité, pretože pri objednávke vám pošleme všetky informácie cez email. 

Spôsob doručenia 

Náš zmluvný partneri sú: GLS a SPS!

Rýchlu a kvalitnú prepravu garantuje GLS.

Sídlo:

General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Budča 1039
962 33 Budča
Slovenská Republika
Zákaznícky servis: +421 45 52 42 500 alebo 18 585
E-mail: inform@gls-slovakia.sk

Objednaný tovar Vám vieme vyexpendovať aj Slovak Parcel Service kuriérskou spoločnosťou.

Spôsob platby 

Naši zákazníci si môžu vybrať medzi bankovým prevodom, PayPal - platobnou kartou, kreditnou kartou a dobierkou.

Akceptované kreditné karty: Visa, MasterCard, American Express.

Pri bankovom prevode, prosím používajte nasledujúce údaje:
Meno príjemcu: Euroko, spol. s r.o.
IBAN: SK11 8330 0000 0021 0075 4503
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Pri platbe nezabudnite uviesť číslo faktúry, alebo číslo objednávky!

Zadanie objednávok

Skontrolujte, či sú vaše údaje správne a či sú všetky produkty, ktoré chcete objednať, uvedené v tabuľke. Pri zistení danej chyby, sa stále môžete vrátiť k úprave svojej objednávky. Ak je všetko v poriadku vašu objednávku môžete dokončiť kliknutím na tlačidlo v dolnej časti stránky. Systém Vám automaticky pošle potvrdenie vašej objednávky.
Potom už nie je možná úprava údajov!

Úspešná objednávka!

3. Čo sa stane po úspešnej objednávke?

Naši kolegovia vás budú čoskoro kontaktovať (v ten istý deň, najneskôr však nasledujúci pracovný deň), aby ste sa dohodli o podrobnostiach objednávok. V prípade ďalších otázok Vám odpovedajú čo najskôr.

V prípade vlastnej grafiky umiestnenej na webových stránkach alebo e-mailom, vám naši pracovníci vždy zasielajú grafický návrh na schválenie.

Výrobky začneme vyrábať len po schválení grafického návrhu a po zadaní dátumu výroby.

4. Ako môžem sledovať svoju objednávku?

O každom kroku vašej objednávky vám pošleme e-mail.

  • Ak sme dostali vašu objednávku.
  • Pri žiadosti o prevod celkovej sumy (v prípade platby vopred).
  • Keď dodávame produkt kuriérovi.
  • … a vo všetkých ostatných prípadoch.
Môj košík

Váš košík je prázdny.

Facebook

Pinterest

Instagram